5 simpele tools om efficiënter te werken
5 simpele tools om efficiënter te werken
Met simpele tools kom je soms een heel eind. En waarom zou je die tools zelf maken als ze ook allang zijn gemaakt door Annemiek Tigchelaar van Toporde. Wij zetten onze 5 favoriete gratis tools van haar op een rijtje:
Tool 1: Efficiënter resultaat uit vergaderingen
Wie doet wat, wanneer en welke punten zijn er besproken tijdens de vergadering? In deze sheet zet je het overzichtelijk neer en kan het bijgehouden afgestreept en besproken worden tijdens de volgende vergadering. Efficiënter vergaderen en vooral bijhouden van de acties die voortkomen uit de vergadering.
Tool 2: Waar blijft de tijd?
Met 12Flex kan je al gemakkelijk je tijd bijhouden maar misschien vind je het prettiger om het eens bij te houden op papier. Zeker handig als je hier moeite mee hebt. Door dit formulier uit te printen en voor je neus neer te leggen dwing je jezelf tot het bijhouden van de tijd.
Tool 3: Planning
Wil je meer grip op je planning en zoek je daarvoor een handig to do lijstje voor vandaag, of morgen? In 12flex kan je per minuut precies een planning maken voor al je projecten. Zet je het liever op papier? Deze planningstool kan dan erg handig zijn!
Tool 4: Projectplanning
Een lijst nodig om bij te houden en af te strepen wie wat doet tijdens een project? Deze handige projectlijst geeft je een eenvoudig overzicht van wie wat wanneer klaar moet hebben. Wil je het project niet alleen plannen maar ook meteen de uren registreren en mensen kunnen koppelen aan het project? Gebruik dan onze tool!
Tool 5: Postbakjes op orde
Annemiek heeft als time management expert de optimale labels voor je postvakjes gemaakt. Hier vind je ze!
Op toporde.nl staan nog veel meer tips om efficiënter te werken. Wil je een volgende slag maken in de efficiency van je onderneming? Neem contact met haar op en kijk ook eens hoe jij met ons efficiënter kan ondernemen.