"Efficiënter ondernemen!"logo

 

Automatisch bankafschriften gekoppeld aan je administratie? 

Zo werkt dat met 12flex!

Hier wordt in 2 stappen uitlegelegd hoe onze module bankafschriften koppelen werkt en wat de mogelijkheden ermee zijn. 

 

Stap 1: Het uploaden van het bankafschrift en het matchen

Als eerste wordt het digitale bankafschrift naar 12flex geladen. Belangrijk hierbij is om aan te geven over welke periode het bankafschrift wordt geladen. Dit kan in de velden startdatum en einddatum.  Standaard staat het vinkje bij automatisch matchen al aan. Klik hierna op importeren en het meerendeel van je facturen (80-99%) wordt automatisch door 12flex gekoppeld!

 

Bankgegevens koppelen aan administratie

 

Stap 2: Het Matchen handmatig afronden

Nadat het automatisch matchen is gebeurt blijven er een paar posten open staan. Deze zijn aangegven met een duidelijke rode balk zoals de eerste post op het screenshot hieronder. 

Door hierop te klikken kan je hier zelf de match maken. 

In het screenshot hieronder vallen nog twee dingen op.
1: er wordt aangegeven als er een verschil is in het binnengekomen bedrag en het gefactureerde bedrag, dit zie je bij post 3. 

2: de vijfde post is een automatische match gemaakt door 12flex en meteen geboekt op de juiste boekhoudpost. 

Bank koppelen aan administratie 

 

Extra uitleg: Het handmatig koppelen van bankafschrift & factuur 

Als je handmatig koppelt kan je makkelijk de juiste inkoop- of verkoopfactuur erbij zoeken vanuit 12flex. Je slaat het op en de koppeling is gemaakt. 

 

Koppeling bank met admin 

 

Extra uitleg: het automatiseren van koppelingen 

De module maakt het mogelijk zelf automatische acties in te stellen. Zo kan je bij bepaalde omschrijvingen, klanten of bedragen aangeven wat er automatisch mee moet gebeuren. Zo kan je bijvoorbeeld automatisch een gedeelte van een factuur koppelen aan een bepaalde grootboekrekening. Dit is handig als bijvoorbeeld facturen bestaan uit vaste en variabele bedragen.

 

bank koppelen met administratie

 

Wil jij je bankafschriften automatisch gekoppeld hebben aan je facturen? 

 

Vraag een offerte aan!

 

Welkom

lexwelkomIk ben Lex en heet je welkom op de website van 12Flex.

Klik op mij! P12flex of bel 030-6386160

 

 

 

 

Sneller administreren?

 

Doe nu de Quickscan!

 

En binnen 10 seconden
weet je het!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

demoDemonstratie

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag zelf ervaren hoe je meer rust en gemak kunt brengen in je dagelijkse werkzaamheden en meer dan 60% aan tijd en geld kunt besparen? Kom dan langs voor een demonstratie!


 

 

 

Lees meer...